Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 4 (1994), strony 53-59 ; tyt. równoległy: Orientacja marketingowa małych firm podczas transformacji polskiej gospodarki
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 4 (1994)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Oct 27, 2025
Jun 11, 2021
61
110
https://www.bc.umcs.pl/publication/43186
| Edition name | Date |
|---|---|
| Sobczyk, G. Marketing orientation of small firms uuring Polish economy transformation | Oct 27, 2025 |
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Grabowiecki, Józef Marek (19..-2020).