Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 17 (1994), strony 209-226 ; tyt. równoległy: Strategia kompleksowego zarządzania jakością w warunkach konkurencyjnego rynku
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 17 (1994)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Oct 27, 2025
Jun 11, 2021
73
120
https://www.bc.umcs.pl/publication/43206
| Edition name | Date |
|---|---|
| Skrzypek, E. The strategy of complex quality management in the conditions of the competitive market | Oct 27, 2025 |
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia).
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Skrzypek, Elżbieta (ekonomia). Wich, Urszula. Redaktor sekcji