Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 3 (1994), strony 45-51 ; tyt. równoległy: Znaczenie polityki segmentacji rynku w przedsiębiorstwie
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 28, 3 (1994), strony 45-51
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
27 paź 2025
11 cze 2021
60
103
https://www.bc.umcs.pl/publication/43185
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Ślusarczyk, S. The importance of the policy of market segmentation in the enterprise | 27 paź 2025 |
Ślusarczyk, Stanisław (1952- ).
Ślusarczyk, Stanisław (1952- ).
Ślusarczyk, Stanisław (1952- ).
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Grabowiecki, Józef Marek (19..-2020).
Hławacz-Pajdowska, Elżbieta. Mykowska, Zofia.
Zygmunt-Stelmasiak, Barbara.