Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia
Psihologičeskie predposylki prinâtiâ rešenij, opredelâûŝih strategiû predpriâtij ; Psychological basis of making decisions shaping the strategy of the enterprise
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 22, 21 (1988)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Oct 27, 2025
May 21, 2021
79
112
https://www.bc.umcs.pl/publication/42751
| Edition name | Date |
|---|---|
| Bratnicki, M., Psychologiczne przesłanki podejmowania decyzji kształtujących strategię przedsiębiorstwa | Oct 27, 2025 |
Mitura, Zbigniew (1931- ) Rybczyński, Wojciech
Swacha-Lech, Magdalena
Życzyński, Henryk (1890-1940)
Wereda, Wioletta.
Wójcik, Paweł Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Węcławski, Jerzy (1953-). Red.