Streszczenie w języku polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 31 (1997), strony 215-224 ; tyt. równoległy: Pragmatyka marketingowa polskiego małego biznesu
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 31 (1997)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
27 paź 2025
14 cze 2021
116
179
https://www.bc.umcs.pl/publication/43261
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Sobczyk, G. Marketingpragmatik vom polnischen small business | 27 paź 2025 |
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa.
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Sobczyk, Genowefa. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Grabowiecki, Józef Marek (19..-2020).