Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 211-218 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Wiedza finansowa konsumentów – perspektywa europejska
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
27 paź 2025
1 lut 2018
170
249
https://www.bc.umcs.pl/publication/31127
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Smyczek, Sławomir - Customers’ Financial Literacy – European Perspective | 27 paź 2025 |
Krężołek, Dominik Smyczek, Sławomir Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Ciechomski, Konrad
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)