Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 159-168 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Różnice międzypokoleniowe w zachowaniu konsumentów w kanale sprzedaży usług
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
27 paź 2025
1 lut 2018
180
273
https://www.bc.umcs.pl/publication/31121
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Lipowski, Marcin - The Differences between Generations in Consumer Behavior in the Service Sales Channel | 27 paź 2025 |
Lipowski, Marcin
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Pokojski, Artur Lipowski, Marcin Zajkowski, Robert. Rekaktor
Ciechomski, Konrad
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)