Bibliografia na stronie 173. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 26, 10 (1992), strony 159-173 ; tyt. równoległy: Market segmentation concept
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 26, 10 (1992)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
27 paź 2025
25 maj 2021
903
930
https://www.bc.umcs.pl/publication/42879
| Nazwa wydania | Data |
|---|---|
| Pawlak, J. Marketingowa segmentacja rynku | 27 paź 2025 |
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Grabowiecki, Józef Marek (19..-2020).
Hławacz-Pajdowska, Elżbieta. Mykowska, Zofia.
Zygmunt-Stelmasiak, Barbara.
Otto, Helena.
Czyżowska, Zdzisława (1924-1996).