artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 35 (2001), strony 119-132 ; tytuł równoległy: Price strategies as an element of marketing strategies
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 35 (2001), strony 119-132
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Oct 27, 2025
May 18, 2021
977
1006
https://www.bc.umcs.pl/publication/42493
| Edition name | Date |
|---|---|
| Pietras H., Strategie cen jako element strategii marketingowych | Oct 27, 2025 |
Pietras, Halina.
Pietras, Halina. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Pietras, Halina. Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Pietras, Halina. Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Pietras, Halina.
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor