Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 33, 2 (2020), strony 95-102 ; Tytuł równoległy: Wpływ informatyzacji edukacji na proces przygotowania zawodowego inżynierów-pedagogów ; Streszczenie w języku polskim i angielskim.
Wydawnictwo Uniwerstetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 33, 2 (2020)
Apr 22, 2021
Nov 10, 2020
97
162
https://www.bc.umcs.pl/publication/37955
| Edition name | Date |
|---|---|
| Mališevsʹkij, O. The impact of education informatization on the process of energeering educators' professional becoming | Apr 22, 2021 |
Lecka, Ewa Chodak, Jarosław Redaktor Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Socjologii.
Salanevich, Maryia Granat, Anna Redakcja