Artykuł z: Prima Educatione. Vol. 1 (2017), s. 39-47, streszcz. ang. ; tyt. równol.: To Understand in Order to Help, in Other Words, How to Make a Class Suitable for Students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Prima Educatione. Vol. 1 (2017)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Jan 19, 2023
May 22, 2018
232
263
https://www.bc.umcs.pl/publication/31849
Gallas, Maciej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Stawinoga, Renata Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Korwin Drożeński, Władysław. Wyd.